✿◕ ‿ ◕✿ نی نی سیسمونی ✿◕ ‿ ◕✿

سیسمونی کد2 یکی از دوستای نینی سایتی

1393/4/29 16:00
706 بازدید
اشتراک گذاری

مرضیه جون که لطف کرد اجازه داد سیسمونیشو بذارم

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

اخییییییییییییییش تموم شد

مبارک پسرگلش باشه  من که لذت بردم از سلیقه این مامان

درضمن من مثل این تابلوی اخری که جغده ویکی ازکوسن هاش

و دایره های روی توری روی تختش روبلدم درست کنم

ایشون نمیدونم کی براش درست کرده اینم ادرس وبلاگم

 

http://manvanamadiham.blogfa.com/

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان پریسا و بابا مهرداد
31 تیر 93 10:52
وااااااااااااای چقدر سیسمونی قشنگ و با سلیقه ای برای نی نی آماده کردید ..!!! مبارکش باشه خیلی شیک و زیبا شده انشاله به سلامتی ازش استفاده کنه
انسیه مامان امیرعلی
پاسخ
مبارکشون باشه
مامانیش
7 مرداد 93 17:40
خیلی قشنگه
مامانیش
11 مرداد 93 15:55
بازم سیسمونی بذارین دیگه، من عاشق دیدنشم، خدا کنه زودتر خودم برم برای خرید سیسمونی
انسیه مامان امیرعلی
پاسخ
باشه عزیزم
fatima
2 شهریور 93 22:15
مبارک باشه ... خیلی قشنگ بود دستشون درد نکنه ، ایشاالله نی نی به شادی و سلامتی از همشون استفاده کنه ... منم عکسای سیسمونی پسری رو گذاشتم تو وبلاگش ... خوشحال میشیم بمون سر بزنید